  • Data: 2011-10-04 09:02:04
    Temat: Re: Rozliczenie się z reklam Google po raz kolejny
    Od: Piotr Fiolek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 4, 10:21 am, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > [...]
    >
    > ...to jedno...
    >
    > [...]
    >
    >   A co z .8 ?http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,32,32,670,,
    ,ustawa-z-dnia-110...
    > "inni ni zarejestrowani jako podatnicy VAT czynni [...] kt rzy skorzystali
    > z mo liwo ci wymienionej w art. 10 ust. 6"
    >
    >   To dopiero trzeci poziom (nakaz sk adania, zwolnienie z nakazu,
    > wy czenie ze zwolnienia), w ustawie AFAIR dochodzi jeszcze do
    > dwu poziom w g biej, trzeba zawsze przeczyta wszystko :(
    >
    >   Jeszcze w sprawie formalnej: piszesz "zarejestrowany czynny podatnik".
> [...]

    Ja sie nie upieram przy tym, ze mam na 100% racje,
    ale nie zmienie swojej decyzji tylko dlatego, ze
    urzednicy czegos nie potrafia zrobic.
    Napisze wniosek o interpretacje i sie do niego dostosuje.

    Ale juz tak nie wiklajac sie w zawilosci prawne,
    po ludzku - to czy jest jakas logika stojaca za tym, ze
    przedsiebiorca majacy jakies transakcje zagraniczne
    z automatu powinienm byc podatkim VAT czynnym w kraju
    (czyli miec zakaz skorzystania ze zwolnienia podmiotowego z VAT)?
    Byc moze sa jakies argumenty za tym przemawiajace, ale ja tego nie
    widze.