  • Data: 2006-02-28 23:27:37
    Temat: Re: Rozesłanie pocztą reklam a koszty uzyskania przychodu
    Od: "Roman" <R...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko zalezy od tego, jak wyjasnisz kontroli cel nabycia tych znaczkow
    > zwiazek tezgoz z celem uzyskania przychodu.
    > Jesli wyjasnisz tak, jak opisales powyzej, to wlasnie uznaja za opbjete
    > limitem. Jesli wyjasnisz ianczej (ze np. wysylka faktur, informacja o
    > zmianei rachunku bankowego itp.) - to wowczas pewnie normalnie

    Niektórzy robią tu rozróżnienie na "reklamę" i "informację" twierdząc, że
    informacja jakoby nie podlega pod limit. Co na to US?
    Gdzie leży granica między jednym a drugim?
    Czy jeżeli napiszę "Dzień Dobry, nazywam się Roman Kowalski, chciałbym
    poinformować Państwa, że wykonuję usługi spawania bram garażowych. Spawałem
    już bramy dla PSS Społem i OSP Żyrardów" ;-) to nie będzie to reklama?