eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozesłanie pocztą reklam a koszty uzyskania przychodu › Re: Rozesłanie pocztą reklam a koszty uzyskania przychodu
  • Data: 2006-02-28 23:17:50
    Temat: Re: Rozesłanie pocztą reklam a koszty uzyskania przychodu
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Roman" <R...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:du2kkv$v8j$1@achot.icm.edu.pl...
    > 1.Wiem, że opłaty za wysyłkę listów poleconych można zaliczyć w KUP na
    > podstawie pocztowych dowodów nadania. Ale na poczcie można też zażyczyć
    > sobie fakturę za kupione znaczki. Teoretycznie pojawia się więc możliwość
    > zaliczenia w koszty tego samego wydatku 2 razy. Raz na podstawie faktury,
    a
    > raz na podstawie pocztowego dowodu nadania. Czy to jest jakoś regulowane?
    >

    Ej - chyba mi ukradles pomysl!!!

    > 2.Czy jeżeli kupię na fakturę 1000 znaczków na list zwykły i roześlę do
    > potencjalnych klientów 1000 listów, w których poinformuję ich, że świadczę
    > takie a takie usługi, to US nie przyczepi się, że to była "reklama poza
    > środkami masowego przekazu" i że nie mogę wrzucić w KUP 1000 znaczków, a
    > jedynie tyle, ile wchodzi w limit 0,25% moich przychodów?

    Wszystko zalezy od tego, jak wyjasnisz kontroli cel nabycia tych znaczkow i
    zwiazek tezgoz z celem uzyskania przychodu.
    Jesli wyjasnisz tak, jak opisales powyzej, to wlasnie uznaja za opbjete
    limitem. Jesli wyjasnisz ianczej (ze np. wysylka faktur, informacja o
    zmianei rachunku bankowego itp.) - to wowczas pewnie normalnie

    Pozdrawiam
    SDD


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1