  • Data: 2006-03-14 22:40:41
    Temat: Re: Rozesłanie pocztą reklam a koszty uzyskania przychodu
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:dv7c61$q9m$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > dowod nadania to nie to samo co dowod oplat pocztowych

    Jasne,że nie:)to po co na druczkach do listów poleconych wpisuje się kwotę
    ,która została zapłacona w miejscu "opłata"?w ksiązkach nadawczych też jest
    kratka "opłata"?

    > wg twojej teorii wysylam list polecony - mam dowod nadania i biore od pani
    > z okienka pokwitowanie na zaplacona kwote
    > i pokwitowanie ksieguje w jednej firmie, a dowod nadania w drugiej - tak
    > prosto nie ma

    Nie jestem "matką" tej teorii:)słyszałam jednak,że skutecznej:)

    > dowod nadania -
    > co juz bylo tutaj setki razy poruszane - nie jest dowodem ksiegowym,
    > natomiast dowod oplaty pocztowej - TAK (a taki dowod nazywa sie wlasnie
    > pokwitowaniem)

    A czy dowód nadania z wpisana kwotą zapłaty za owo nadanie nie jest dowodem
    opłaty?

    pozdrawiam ania