eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty › Re: Re: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
    From: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
    Date: Thu, 4 Feb 2010 14:44:19 +0100

    > ...chyba już pisałem obok: dla zapłaty na konto bankowe jest
    > *odrębne* zwolnienie od rejestracji na kasie (pod warunkiem
    > identyfikacji).

    bo zasada u mnie byla taka (do konca stycznia tego roku), jest wplata i jest
    formularz dostawy generuje klucz
    puszczam paragon i wysatwiam do niego fakture z datami obecnymi.

    Teraz zasade zmieniam i faktura bedzie szla tylko dla tychco chca. Dzwonilem
    do US odnosnie mojego poprzedniego watku
    sprzedazy dla firmy gdy ktos nie chce faktury (rozmowe nagralem wiec jakby
    co mam sie czym bronic)
    babka najpierw nie bardzo wiedziala co zrobic gdy ktos kupuhje u mnie
    program, prowadzi firme (a wiec
    wedle ustawy sprzedaje firmie) a faktury nie chce. Naradzila sie z kims i
    pozniej powiedziala ze mam wystawiac paragon
    a fakture jezeli wyraznie sobie zazyczy i nikt sie nie przyczepi za to do
    mnie. Mam nadzieje ze jednak nie dalem im pomyslu
    na udupienie innych :)