  • Data: 2009-10-17 09:02:27
    Temat: Re: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-10-2009 o 00:21:34 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > IMVHO - przejdzie tylko pod warunkiem, że za tę cenę firma wypożycza
    > samochód *każdemu* kto chce.
    > Wtedy można zastosować art.11.2a.1
    > Inaczej US może zastosować art.11.2a.4 - dosłownie tak, "może
    > zastosować",
    > bo przecież mamy "podmiot powiązany" i US może po prostu wydać "decyzję".

    Zapomniałeś o: "z uwzględnieniem w szczególności ich stanu i stopnia
    zużycia oraz czasu i miejsca udostępnienia."

    Wypożyczalnia bierze takie pieniądze m.in. dlatego, że nie zna swoich
    klientów
    i musi doliczyć koszty kradzieży, zniszczeń etc.
    Dla stałych, sprawdzonych, klintów cennik zapewne jest inny.

    --
    Tomek