  • Data: 2009-10-17 11:48:42
    Temat: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bokomaru napisal:
    > masz, widze, swietne rozeznanie w tej materii.
    > chyba jednak masz kiepskie. japiszony ze stolicy i innych duzych miast
    > zarabiaja tyle, ze opodatkowanie dobra wartego realnie 2000 zlotych nie
    > wplynie jakos istotnie na budzet.
    > naprawde zazdrościsz? naprawde uwazasz, ze nalezy sfiskalizowac kazda,
    > najdrobniejsza nawet czynnosc prawna?

    Kolejny, ktory uwaza, ze glos w dyskusji to jest przedstawianie
    osobistych zacieklych przekonan?

    Pomysl chwile, odpowietrz sie i zacznij DYSKUTOWAC,
    a nie glosic osobiste przekonania. Moje stany wewnetrzne
    sa niedostepne dla twojego poznania, wiec powyzsze komentarze
    sa kompletnie pozbawione sensu, gdyz bezpodstawne. Moge grac
    role adwokata diabla, ale to nie znaczy, ze jestem od razu
    satanista. Czy teraz jest to dla ciebie (i Krzysztofa) bardziej
    zrozumiale? Czy tez moze jestescie niezdolni do prowadzenia
    dyskusji z pozycji innych niz absolutnie osobiste?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek