  • Data: 2009-10-17 12:58:47
    Temat: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:hbcauq$maa$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Moge grac role adwokata diabla,

    W celu?

    > Czy teraz jest to dla ciebie (i Krzysztofa) bardziej zrozumiale?

    Dla mnie nie, ponieważ uważam dyskusję za przedstawianie_swoich_poglądów, a
    nie zabawę w kotka i myszkę i zgadywanki, czy ten pan, to faktycznie tak
    myśli, czy tylko udaje, a może się przekomarza, a może mu się nudzi i robi
    z nas wszystkich idiotów (tzn. masz do tego prawo, ale uprzedź, bo ja
    osobiście nie mam czasu i chęci na tego typu "zabawy"). Jeśli myślisz
    jedno, ale piszesz tak, jakbyś myślał coś innego, to nie miej pretensji, że
    jesteś opacznie rozumiany.

    > Czy tez moze jestescie niezdolni do prowadzenia
    > dyskusji z pozycji innych niz absolutnie osobiste?

    Powiem tak - dla mnie tego typu dyskusja nie ma po prostu sensu.

    Pozdr
    K.