  • Data: 2009-10-17 14:40:52
    Temat: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof napisal:
    > To napiszę inaczej - jeśli grozisz komuś, że go zabijesz, choć wcale nie
    > masz takiego zamiaru, to nie zdziw się potem i nie oburzaj, że ten ktoś
    > złoży na Ciebie skargę na policję. Kto sieje wiatr (nawet dla zabawy albo z
    > innych niewyjaśnionych powodów), ten zbiera burzę i tyle.

    To moze napisze jasniej: jestes nowy na tej liscie, wiec mozesz pewnych
    rzeczy nie wiedziec. To nie jest lista 'jakie powinny byc podatki',
    ale lista 'jak zyc z istniejacymi podatkami'. I w zwiazku z tym
    zasadnicze problemy, jakie tu sie pojawiaja dotycza zrozumienia
    i BEZPIECZNEGO stosowania ISTNIEJACYCH przepisow. I dlatego
    zazwycza tu stosuje sie rozbior logiczny i semantyczny istniejacych
    przepisow, w czym szczegolnie celuja Maddy i Gotfryd.

    Zagadnienie, ktore tak cie wzburza, czyli 'jakie powinny byc podatki'
    to jest temat nie na te liste, ale na pl.soc.polityka. We mnie nie
    znajdziesz wdziecznego interlokutora, gdyz zgodnie z tradycjami
    listy probowalem ci wytlumaczyc, jak moga dzialac przywolane
    projekty przepisow i jakimi drogami. Ty zas glosiles wylacznie
    swiete oburzenie i nastepnie naskakiwales na mnie, gdyz osmielilem
    sie tego oburzenia nie podzielac, a - o zgrozo - wykazywac sciezki,
    ktorymi moze podazyc mysl fiskusa, wiec wedlug ciebie jestem
    zwolennikiem fiskusa. Niestety, ale nie wroze ci dlugiej egzystencji
    w ewentualnym wlasnym biznesie. Widac z twoich enuncjacji, ze jestes
    gleboko zaangazowanym w dzialalnosc firmy, ale jednak pracownikiem
    i to w dodatku zaplecza technicznego, a nie ksiegowego. Ksiegowi
    tacy plomienni i rewolucyjni nie sa :)
    --
    Pozdrawiam i w zasadzie koncze, bo pyskowki w stylu p.s.p. prowadzic
    nie zamierzam,

    Jacek