  • Data: 2009-10-17 09:50:07
    Temat: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Oct 2009, Krzysztof wrote:

    > Ale nie ma takiego obowiązku, więc w przypadku braku dowodu przyjazdu auta
    > taka krzyżówka przestaje mieć sens.
    > Co US będzie sprawdzał i porównywał jeśli nie ma ewidencji?

    Ewidencje które istnieją.
    Zeznania świadków.
    Wszystko.
    Art.180 Ordynacji (ze słowem "wszystko", *dosłownie*).

    Napisałem, że *kontrahenci* mogą mieć - mogą?
    No to US sobie porówna z ichnią ewidencją :|

    Popatrz na to tak: podatnik na KPiR nie musi prowadzić ewidencji
    magazynowej. Nie ma takiego obowiązku.
    Ale *jeśli* ją prowadzi, to może ona zadziałać w obie strony: jak
    pokaże przy kontroli, to "w razie sporu" może być kolejnym dowodem
    na to co podatnik mówi w razie wątpliwości kontrolera, ale również
    może się okazać "strzałem w stopę" :>

    pzdr, Gotfryd