  • Data: 2004-05-27 12:19:59
    Temat: Re: Re:
    Od: "lvik" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli jest odprowadzany ZUS to premia taka jest wliczana do :chorobowego i
    > do ew. odprawy.
    > A.

    niewiem czy dobrze kombinuje ale ze strony pracodawcy
    jezeli mam umowe z pracownikiem na czas nieokreslony 900zl +3000 premia to
    wystarczy ze mu obcinam premie na 3 miechy i juz odprawa jest malutka a i
    pracownik odchodzi na wlasna prosbe

    co do wlasnej dzialalnosci gospodarczej
    rok temu mialem propozycje pracowac dla lukas raty, trzeba miec wlasny
    samochod jezdzi sie po sklepach i odbiera papiery 200km dziennie, za to oni
    wspanialomyslnie chcieli mi dawac 1500brutty w formie faktury ;) super 700
    zus+ksiegowosc+paliwo+amortyzacja i zostaje moze pare groszy na sznur aby
    sie powiesic to sie nazywa wyzysk ;)