  • Data: 2004-05-27 12:53:37
    Temat: Re:
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik antonina napisał:

    > "Arkadiusz Lipiec" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Jesli jest odprowadzany ZUS to premia taka jest wliczana do :chorobowego i
    > do ew. odprawy.

    I do wynagrodzenia za urlop a także do ekwiwalentu urlopowego.
    Tak łatwo nie da sie tego przeskoczyc, oczywiście o ile faktycznie były
    to oficjalne premie, zaksięgowane, ozusowane i opodatkowane.

    Bo częste są przypadki że premie dostaje sie "na osobną liste" a potem
    sie okazuje że nie ma żadnych dowodów na istnienie tych premii, wszystko
    szło na lewo, listy do pieca.
    Moja koleżanka tak sie przejechala. Nieźle zarabiała (nie wzbudziło jej
    podejrzeń że pracodawca uparł sie na wpłaty gotowką, to była agencja
    turystyczna, duzo gotowki zawsze w kasie) i nagle dostała zasiłku
    macierzyńskiego jakies grosze.
    Trzeba sie więc upewnić czy te premie gdzies w papierach figurują.
    Najprościej poprosić o RMUA. Zresztą pracodawca pownien je dawac bez
    proszenia ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl