  • Data: 2004-06-01 08:31:32
    Temat: Re:
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/27/2004 2:19 PM, lvik wrote:

    > niewiem czy dobrze kombinuje ale ze strony pracodawcy
    > jezeli mam umowe z pracownikiem na czas nieokreslony 900zl +3000 premia to
    > wystarczy ze mu obcinam premie na 3 miechy i juz odprawa jest malutka a i
    > pracownik odchodzi na wlasna prosbe

    Dokładnie tak: premia leży w gestii pracodawcy, więc może jej nie być
    bez jakiegokolwiek uzasadnienia, czyli, że z dnia na dzień można obniżyć
    wynagrodzenie o kilkadziesiąt procent.

    > co do wlasnej dzialalnosci gospodarczej
    > rok temu mialem propozycje pracowac dla lukas raty, trzeba miec wlasny
    > samochod jezdzi sie po sklepach i odbiera papiery 200km dziennie, za to oni
    > wspanialomyslnie chcieli mi dawac 1500brutty w formie faktury ;) super 700
    > zus+ksiegowosc+paliwo+amortyzacja i zostaje moze pare groszy na sznur aby
    > sie powiesic to sie nazywa wyzysk ;)

    Biorący pracownika "na DG" nie zakłada, że musi on zarobić - co więcej
    zakłada, że wielu dołoży i niespecjalnie go to interesuje.

    Pzdr: Catbert