    From: mac <mac@.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Raport dobowy fiskalny - krótkie pytanie
    Date: Tue, 26 Sep 2006 15:29:36 +0200

    PiotrB. napisał(a):
    > Dzień dobry,
    >
    > Czy mogę zrobić raport dobowy fiskalny w dniu, w którym
    > nie miałem sprzedaży?
    >
    > Chodzi o to, że właśnie kupiłem kasę (ufiskalniłem) i zaszła
    > konieczność dodania artykułów (konkretnie przypisania im stawek VAT)
    > przed pierwszą sprzedażą a to można zrobić tylko po wykonaniu
    > raportu dobowego.
    >
    > Piotr
    Zalezy od modelu kasy. Sa kasy w ktorych przy braku sprzedazy nie da
    sie wydrukowac raprtu dobowego. Natomiast jesli chodzi o zmiane towaru
    istniejacego na kasie to bedzie konieczny raprt dobowy fiskalny (celem
    wyzerowania totalizerow)oraz mozliwy tez bedzie do wykonania raport
    sprzedarzy plu, oczywiscie zerujacy.Inaczej kasa nie pozwoli na zmiane
    nazwy lub stawki podatku, jak rowniez usuniecia towaru z bazy kasy.
    Pzdr.
    P.