  • 1. Data: 2006-09-23 06:27:15
    Temat: Raport dobowy fiskalny - krótkie pytanie
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Dzień dobry,

    Czy mogę zrobić raport dobowy fiskalny w dniu, w którym
    nie miałem sprzedaży?

    Chodzi o to, że właśnie kupiłem kasę (ufiskalniłem) i zaszła
    konieczność dodania artykułów (konkretnie przypisania im stawek VAT)
    przed pierwszą sprzedażą a to można zrobić tylko po wykonaniu
    raportu dobowego.

    Piotr

  • 2. Data: 2006-09-23 08:20:34
    Temat: Re: Raport dobowy fiskalny - krótkie pytanie
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

> [...]
    > konieczność dodania artykułów (konkretnie przypisania im stawek VAT)
    > przed pierwszą sprzedażą a to można zrobić tylko po wykonaniu

    Jezeli chcesz dodac nowe pozycje to nie musisz robic raportu dobowego.
    Co innego jezeli masz juz wprowadzone towary i chcesz zmienic im
    stawke vat - wtedy kasa nie pozwoli tego zrobic przed raportem.

    Sadze ze nie do konca precyzujesz to pytanie wlasciwie i chodzi
    ci o dodanie towarow czyli pierwsza opcje.

    Darek

  • 3. Data: 2006-09-26 13:29:36
    Od: mac <mac@.pl>

    PiotrB. napisał(a):
> [...]
    > konieczność dodania artykułów (konkretnie przypisania im stawek VAT)
    > przed pierwszą sprzedażą a to można zrobić tylko po wykonaniu

    Zalezy od modelu kasy. Sa kasy w ktorych przy braku sprzedazy nie da
    sie wydrukowac raprtu dobowego. Natomiast jesli chodzi o zmiane towaru
    istniejacego na kasie to bedzie konieczny raprt dobowy fiskalny (celem
    wyzerowania totalizerow)oraz mozliwy tez bedzie do wykonania raport
    sprzedarzy plu, oczywiscie zerujacy.Inaczej kasa nie pozwoli na zmiane
    nazwy lub stawki podatku, jak rowniez usuniecia towaru z bazy kasy.
    Pzdr.
    P.

  • 4. Data: 2006-09-26 13:30:41
    Od: mac <mac@.pl>

    mac napisał(a):

> [...]
    > sprzedarzy plu, oczywiscie zerujacy.Inaczej kasa nie pozwoli na zmiane
    > nazwy lub stawki podatku, jak rowniez usuniecia towaru z bazy kasy.

    Przepraszam , mialo byc "sprzedazy"