  • Data: 2006-09-23 08:20:34
    Temat: Re: Raport dobowy fiskalny - krótkie pytanie
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi o to, że właśnie kupiłem kasę (ufiskalniłem) i zaszła
    > konieczność dodania artykułów (konkretnie przypisania im stawek VAT)
    > przed pierwszą sprzedażą a to można zrobić tylko po wykonaniu
    > raportu dobowego.

    Jezeli chcesz dodac nowe pozycje to nie musisz robic raportu dobowego.
    Co innego jezeli masz juz wprowadzone towary i chcesz zmienic im
    stawke vat - wtedy kasa nie pozwoli tego zrobic przed raportem.

    Sadze ze nie do konca precyzujesz to pytanie wlasciwie i chodzi
    ci o dodanie towarow czyli pierwsza opcje.

    Darek