  • Data: 2004-01-13 19:03:19
    Temat: Re: REGON a zgłoszenie działalności do ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jan 2004, w...@p...onet.pl wrote:

    >+ OK odpowiadam sam dla zainteresowanych:

    :)
    Ufff, dobrze, bo nie chciałem po raz n-ty się narażać stawiając
    się za wzór ;) (choć ja tylko "trochę" później zgłaszałem
    rozpoczęcie po terminie zadeklarowanym w EDG).
    [...]
    >+ W sumie tak jest z US, z ktorym jestem zwiazany jak rozwiazuja te sprawy inne
    >+ US nie mam pojecia.

    IMHO nie ma różnicy.
    Raportowałem na grupie że mnie ZUS "przyklapnął" :) otrzymawszy (czy sami
    wzięli, nie wiem - w końcu rejestr jest jawny i *każdy* może sobie
    poczytać, to i ZUS też :)) pismem pt. "dlaczego się nie zgłaszam":
    wyjaśniłem telefonicznie że "zacznę za czas jakiś i się zgłoszę",
    w odpowiedzi było: "...... acha, to w porządku" :)

    IMO - jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż "zawieszanie" po
    uruchomieniu - nie wiem czy szukałeś, ale są wątpliwości czy
    do "zawieszania" nie da się przyczepić !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)