  • Data: 2004-01-14 09:35:36
    Temat: Re: REGON a zgłoszenie działalności do ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Jan 2004, w...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    >+ -no wlasnie nie wiem -bylem w urzedzie miasta i mi przekazana ze juz nie trzeba
    >+ zglaszac tego jako wpisu do rejestru -dla agenta wystarczy licencja -w tym
    >+ przypadku wydana przez KNUiFE.
    >+
    >+ -a co do kodeksu to jakie zapisy masz na mysli?

    Ano powołanie na przepis które nie pamiętam już gdzie widziałem:
    ++++
    Tytuł XXIII
    Umowa agencyjna

    Art. 758.
    § 1. Przez umowę agencyjnš przyjmujšcy zlecenie
    (agent) zobowišzuje się, w zakresie działalnoœci
    swego przedsiębiorstwa [...]
    ----

    ...z czego wynika że prowadzenie agencji jest przedsiębiorstwem
    z mocy prawa.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)