  • Data: 2003-05-29 22:07:25
    Temat: Re: Pytanie o fakture Vat powraca
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako Vatowiec masz obowiązek wystawić fakturę. Najnormalniejszą w życiu
    fakturę, w której musisz zamieścić NIP nievatowca, jeżeli ten nievatowiec
    prowadzi działalność gospodarczą. Jeżeli ten nievatowiecjest konsumentem,
    NIPu jego być w niej nie musi. (par. 36 ust. 1 Rozporządzenia Ministra
    Finansów z 22.03.02w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku
    od towarów i usług...)

    Marcin