  • Data: 2003-05-29 21:31:58
    Temat: Pytanie o fakture Vat powraca
    Od: "TPSA" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szanowni grupowicze
    zamiast sie ze mnie nabijac to mi wreszcie napiszcie odp na moje pytanie
    chyba ze sami nie znacie odpowiedzi.....
    Jak mam wystawic fakture VAT (jestem platnikiem) dla nie VAT-owca.
    Czy jest to normalna faktura VAT czy tez bez numeru jego NIP-u
    Jesli mozecie sie podzielic swoja wiedza to z gory serdecznie dziekuje.
    P.S. Pytaie moze banalne ale sprawy vat to dla mnie ciemna magia :-((