eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPytanie - VAT-7K czy VAT-7D dla malego podatnika, niekasowego › Re: Pytanie - VAT-7K czy VAT-7D dla malego podatnika, niekasowego
  • From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Subject: Re: Pytanie - VAT-7K czy VAT-7D dla malego podatnika, niekasowego
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 1 Feb 2010 16:15:26 +0100

    Michal w <news:354f.00000354.4b66e6e5@newsgate.onet.pl>:

    > OK, wszyscy twierdza ze sie myle wiec pewnie cos w tym jest :)

    > Ale jak mam rozumiec np. to:
    > http://iskb.infor.pl/podatki/wiadomosci/94787,Nowe-w
    zory-deklaracji-VAT.html
    > http://66.102.9.132/search?q=cache:PEmsQNg_RrAJ:www.
    isnet.katowice.pl/us/cieszyn/k/inf_VAT.doc+vat-7k+cz
    y+vat-7d+kasowa&cd=6&hl=pl&ct=clnk

    Ja potrafię zrozumieć, że pismak z inforu ma problem jaką deklarację małemu
    podatniku który wybrał metodę kasową

    > http://www.isnet.katowice.pl/us/cieszyn/k/inf_VAT.do
    > Deklaracje VAT-7K
    > Po zmianie przepisów dekl. VAT-7K składają tylko ci podatnicy, którzy wybrali
    > kasową metodę rozliczeń.
    > Deklaracja VAT-7D
    > W w/w rozporządzeniu w załączniku nr 3 jest nowy wzór deklaracji- VAT-7D.
    > Deklarację tą składają wszyscy podatnicy, którzy wybrali kwartalne rozliczenie,
    > ale nie rozliczają się według metody kasowej.

    Ale, że takie problemy występują w izbie skarbowej/urzędzie skarbowym?

    [...]
    > A na formularzu vat-7D jest napisane że stosuje się go do podatnikow o ktorych
    > mowi art 99. ustęp 3.

    To zobacz jaka niespodzianka jest na VAT-7K ;P

    I popatrz na to co, poniżej wiersza który przywołujesz, jest -- odpowiednio
    na VAT-7 K i D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]