    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes
    Subject: Re: Pytanie.
    Date: Wed, 13 Aug 2003 12:39:46 +0200

    > I nie wyniknie tak dlugo jak dlugo wszyscy beda podchodzili do tego tak
    jak
    > dotychczas.

    Witam,
    Jestem za powołanie organizacji branżowej dla najmniejszych (np. do 20
    pracowników). Sposób działania to raczej lobbowanie i projekty konkretnych
    ustaw, a nie nieszczęsne pomysły ze strajkiem. Z samych postów na grupę
    łatwo zorientować się jakie problemy mają podatnicy i jak je rozwiązywać.
    Trzeba nagłaśniać takie fakty, jak np. udział małych przedsiębiorstw w PKB,
    czy ich rola w walce z bezrobociem. Z drugiej strony mali nie mają takiej
    kasy żeby kupować ustawy, więc możliwości lobbingowe będą znacznie mniejsze.

    > czegokolwiek. Ale jezeli juz zostalismy zmuszeni do zakupu komputerow, a
    Ci
    > ktorym sie to jeszcze udawalo ominac juz niezbyt dlugo beda mogli sie bez
    > nich obejsc. Od ktoregos dnia PFRON mozna rozliczac WYLACZNIE droga
    > elektronicza. O ile perzy ZUS-ie zostawiono furtke dla najmniejszych, to
    > tutaj juz niestety nie. Przeciez wszyscy Polscy przedsiebiorcy sa ta
    bogaci
    > ze co tam dla nich komputer albo dwa. Czemu nie piec?

    Do PFRON-u elektronicznie wysyłają też ci, którzy zatrudniają pow. 5
    pracowników.

    Pozdrawiam,
    BaLab