  • Data: 2003-08-15 21:17:36
    Temat: Re: Odp: Odp: Pytanie.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Aug 2003, złodziej podatków wrote:
    [...]
    >+ O tym ze aby "mac trzeba dac " to wiem juz od jakichs 50 lat. Wiec niech mi
    >+ nikt nie wciska kitu ze zakladajac firme produkcyjna wystarczy miec tyle
    >+ kasy co na prowadzenie biura rachunkowego.

    Acha. Jak ktoś wciskał - no to ja się wycofuję. Acz *literalnie*
    czegoś takiego nie zauważyłem,
    [...]
    >+ E tam. Ja "tylko" skrytykowałem podejście do krytyki krytyki,
    [...]
    >+ Wychodząc z krytyką to należało by cokolwiek zaproponować w zamian. Bo
    >+ inaczej to nie jest to krytyka tylko krytykanctwo.

    Jeśli o mnie chodzi - to po prostu poparłem stanowisko że
    jak się NIE MA to dojeżdżanie może byc znacznie lepszym
    pomysłem, niż niewykonalny (a zalecany przez ciebie) zakup
    mieszkania. Jeśli nie widzisz błędu w swojej logice, albo
    "tylko" uważasz że ryzykowanie przez kogoś kwoty rzędu mieszkania
    (jeśli jej jeszcze nie ma) jest oczywiste - no to możemy
    podpisać protokół rozbieżności :]
    [...]
    >+ Zabierając głoś liczyłem że może zacznie się jakaś rzeczowa dyskusja a nie
    >+ krytyka dla krytyki, nie po to zabierałem głos aby mi klaskali.

    Być może lepszych pomysłów nie ma. Ale to nie znaczy że należy
    uznać że twój pomysł jest dobry: *być może* z punktu widzenia
    przykładowego sklepikarza *lepiej* (nawet jeśli będzie: "niestety
    lepiej") się nie wychylać :[
    To tak jak z mieszkaniem w przykładzie: pomysł rewelacyjny, tylko
    na starcie trzeba mieć pieniądze na nie :)
    Zgadzamy się że prawo mogłoby być lepsze. Ale to prawo stanowią
    reprezentanci "średniej krajowej" do której[1] przemawia fakt że
    jakoby sto parę tysięcy miejsc pracy przybędzie od paliwa
    ekologicznego (a na czym się odbije ? - a to "drobiazg" :[)

    pozdrowienia, Gotfryd
    [1] tam jest "której", nie chodzi o "przemawianie do reprezentantów" :)