  • Data: 2003-08-15 21:39:25
    Temat: Re: Odp: Odp: Pytanie.
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Być może lepszych pomysłów nie ma.
    A być może jednak są - byc może przy takiej okazji sie objawią :))

    > Zgadzamy się że prawo mogłoby być lepsze. Ale to prawo stanowią
    > reprezentanci "średniej krajowej" do której[1] przemawia fakt że
    > jakoby sto parę tysięcy miejsc pracy przybędzie od paliwa
    > ekologicznego (a na czym się odbije ? - a to "drobiazg" :[)

    No i widzisz, Ty, ja i większość zgadzamy się na rzeczywistość taką,
    jaką ją mamy. Złodziej nie chce się z nią zgodzić i powiem szczerze, że:
    a. nie widzę większych szans na powodzenie jego inicjatywy
    b. nigdy bym sobie nie darował, gdybym nie spróbował pomóc/wziąć w tym
    udziału

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =