  • Data: 2011-12-29 10:18:12
    Temat: Re: Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
    Od: Przemyslaw Rokicki <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Gru, 18:57, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Tym zabawniejsze się robi.
    >
    > p. m.

    no to zabawne ze ponad 1500 osob kupilo , tylko rozliczanie bylo inne.
    Nie moja wina ze ktos na wiejskiej nie mysli i nie przewiduje
    samoobliczenia zaliczki w takich przypadkach, a co za problem skoro
    mozna to robic jezeli kupuje nie firma.
    Co Ty myslisz ze mi sie usmiecha zeby ktos za mnie to robil. Wysmiac
    latwo ..