  • Data: 2005-04-04 11:22:52
    Temat: Re: Przeniesienie odpowiedzialności
    Od: "akbukowc" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tego co pamiętam z prawa upadłościowego, to członek zarządu może uwolnić
    się od odpowiedzialności, jeżeli w odpowiednim czasie zgłosi upadłość
    spółki. Sytuacja taka zaistnieje, gdy spółka przestanie płacić swoje
    zobowiązania lub gdy majątek spółki nie wystarczy na zaspokojenie
    wierzycieli. Co do tego drugiego to musisz sporządzić bilans, a mała spółka
    z o.o. ma obowiązek zrobić to raz w roku do końca marca.
    Czy urząd już postępowanie przeciw tobie?

    "bankrut" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    tym
    > przypadku nie nastąpiło ze strony urzędu skarbowego wyraźne naciąganie
    prawa. Co
    > może zrobić zarząd jeżeli stanie wobec takiego zbiegu faktów. Z jednej
    strony
    > kompletny brak zamówień, z drugiej strony obopólne zobowiązania niemożliwe
    do
    > spełnienia. Wiem że odpowiedzialność może zostać przeniesiona tylko w
    przypadku
    > udowodnionej winy zarządu. Czy NIE MIEĆ to jest w naszym prawie WINA.
    Jeżeli tak
    > to ja poproszę ambasadę KUBAŃSKĄ o udzielenie mi azylu politycznego.
    Jeżeli