  • Data: 2004-04-16 08:08:10
    Temat: Re: Przedawnienie dlugu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Apr 2004, Jan Galazka wrote:
    [...]
    >+ Ano znow siegne do swojej praktyki. Obronil sie i to nie raz:

    Thx. za komentarz. Ad rem:

    >+ 1) wlasnie zarzutem przedawnienia, [...] odpowiedzi na
    >+ wezwanie do zaplaty. Jesli inteligentnie skonstruowane, warosci zadnej poza
    >+ beletrystyczna nie ma,

    Hm... prawdą jest iż mogę sobie wyobrazić taką "beletrestyczną"
    odpowiedź :) (w stylu "mamy trudności płatnicze" i ani słowa na
    temat *konkretnej* zaległości)

    >+ 2) brakami formalnymi: dlug uznala np. kiegowa, niebedaca czlonkiem zarzadu,

    Przyjmuję. To jest cenna uwaga :)

    >+ 3) stanem faktycznym. Czesto okazywalo sie, ze przykladowo za towar
    >+ zaplacono kompensata naleznosci, albo byly sprawy reklamacyjne.

    A za to to rzeczywiście "mniemany wierzyciel" powinien oberwać :)
    Krótko mówiąc: zarzut był bezpodstawny bez względu na przedawnienie.

    pozdrowienia, Gotfryd