  • Data: 2008-05-13 19:31:07
    Temat: Re: Przechowywanie e-faktur
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:

    > IMHO, gdyby nie ten lobbing to można byłoby podpisywać certyfikatem
    > niekwalifikowanym (prawo wspólnotowe nie wymaga kwalifikowanych).

    Mówię o całości okołopodpisowych przepisów. Da się używać? No nie da się. No
    a skoro się nie da, to mało kto kupuje. Jeżeli to skutek ich lobbingu to
    brawa dla tych geniuszy :)

    Ja bym już dawno sobie ten podpis kupił, choćby tylko do wystawiania faktur.
    Tylko żebym mógł tą fakturę podpisać i wysłać do klienta, który by sobie ją
    wydrukował i wsadził w segregator.

    p. m.