  • Data: 2002-12-02 21:40:24
    Temat: Re: Prowadzenie rachunkowości a program komp.
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze g...@w...pl:

    > To pokazesz natretom Notepada i obiecasz, ze kiedys
    > nauczysz ich jak robic w nim tabelki.
    >
    > Bez przesady. Przypuszczam, ze malo kto mial kontrole
    > skarbowa, a wszyscy trzesa tylkami i wydaje wam sie, ze
    > panstwo ma czas i pieniadze na sprawdzanie, czy jest
    > instrukcja do TAG'a i czy dlugopis sluzacy do recznych
    > zapisow w ksiedze ma odpowiedni kolor !!!

    Zdaję sobie sprawę że w przypadku prowadzenia małej firmy, kiedy nie żąda
    sie zwrotu VAT bo nie ma takiej możliwości szanse na kontrolę są równe
    prawdopodobieństwu wygrania w totka (może ciut większe), niemniej jednak
    ktoś jednak w lotto wygrywa. :)
    Dzięki za rozwianie moich wątpliwości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !