  • Data: 2002-10-12 23:02:13
    Temat: Re: Prosze o pomoc - kupno-sprzedaz samochodu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Oct 2002, Karol wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    [...]
    >+ > >+ To wyjasnij mi jeszcze gdzie ja zrobilem blad.
    >+ > >+ Sprzedalem (DG)

    !@#$%^&* !!
    Oczywiście nie przeczytałem :(
    Jeśli sprzedałeś *jako DG* to rzecz jasna musiałeś być
    albo obciążony VATem albo zwolniony z niego - czyli
    PCC cię nie dotyczy !
    Nie wiem po jakiemu byłem przekonany że chodzi o transakcję
    osoby fizycznej :(
    [...]
    >+ Chyba pogonie do roboty moich doradcow, zeby sprawdzili.

    Nie ma sprawy, to ja wtopiłem :( !

    [...]
    >+ 3. Dalej uwazam, ze autorka postu powinna nam wyjasnic kto i dlaczego chce
    >+ od niej ten PCC za jakas zaległą transakcję :-)

    Będę musiał sprawdzić czy autorka sprzedawała jako DG czy jako
    własność osobistą: bo o ten przypadek mi chodziło (DG kupuje
    od osoby fizycznej, bezpośrednio lub z pośrednictwem komisu
    - i wtedy jest PCC).

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (kwalifikacja: albo uczyć się czytać, albo sprawdzić okulary... :])