  • Data: 2005-03-16 08:24:50
    Temat: Re: Prosze o pomoc - beda problemy czy nie? - dlugie.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Mar 2005, Admin wrote:

    >+ kursy jezykowe). Gdy sie poznalismy i wzielismy slub w 1998roku, dzialalnosc
    >+ ta zawiesila [...]
    ^^^^^^^^^

    No to odpowiedź masz w wątku " Zawieszona działalność gospodarcza - który
    PIT: 36 czy 37?", post opixa...

    >+ Jest pewna, ze to zrobila (ma nawet wydrukowane swoje pisemko z informacja
    >+ skierowana do US o zawieszeniu), chociaz nie ma zadnego potwierdzenia z US.
    >+ Od roku 1999 sklada PIT-37 (dla osob nie prowadzacych dzialalnosci),

    Aktualnie ustawa niemal zawsze uzależnia klasyfikację podatnika
    z p. widzenia "podlegania" (pod przepis) a nie "osiagania dochodu".
    Jak ktoś *prowadzi* DG to "podlega".
    Zacytuję opixa: "zawieszona działalność jest tylko stanem jej nie
    wykonywania a nie nieprowadzenia".

    >+ poniewaz nie prowadzi zadnej dzialalnosci

    :)
    Chyba miało być "nie wie że prowadzi"... choć "prowadzi"...

    Zeznaję iż nie mam pomysłu na "co dalej".
    IMHO - uszczuplenia podatku przecież nie było.
    Natomiast nie złozono *właściwych* deklaracji... nie mam pojęcia
    jak wygląda złożenie korekty PIT-36 do PIT-37 "z powodu złożenia
    niewłaściwej deklaracji" :[
    Pewnie nie zawadzi pójść do doradcy (wiem, wiem, nie za darmo !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS, bynajmniej nie doradca !)