  • Data: 2004-08-10 12:48:11
    Temat: Re: Program do prowadzenia DG (MSP)
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW> szukaj wiadomości tego autora

    Zygmunt Kałuża wrote:

    > Programu MOJA FIRMA nie polecam, bo to nakładka na Excela i czasem
    > fatalnie działa. Firma produkująca nic Ci wtedy nie pomoże. Pracowałem w
    > tym programie a teraz przerzuciłem się na znacznie lepszy. Na jaki mogę
    > odpowiedzieć na priv.

    Ja go nie polecam nie dlatego ze to nakladka tylko z powodu ignornancji
    producenta. Jeszcze sie nie zdazylo, zeby wszystko w tym dzialalo jak
    nalezy. To ze to nakladka na excela to nie boli tak bardzo pod warunkiem
    ze nie masz excela 97 - od 2 bodaj wersji panow 'informatykow' (tfu)
    z Brita przeroslo utrzymywanie zgodnosci z ta wersja (mimo tekstow
    na stronach produktu) i on tam po prostu nie dziala.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin