  • Data: 2004-08-10 22:19:10
    Temat: Re: Program do prowadzenia DG (MSP)
    Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > ja też polecam do małej firmy. Świetny w obsłudze. Intuicyjny i ZU sobie z
    > nim radzą.

    Zachwalacie, ale ja niestety nie mogę uruchomić :( Na obu komputerach
    wyskakuje ten sam błąd i program prosi... aby go usunąć i uruchomić ponownie.
    Oczywiście podaje tylko numer błędu :) Dość rozbrajająca ufność w moją wiedzę
    informatyczną.

    Na dodatek serwis milczy jak zaklęty. Zatem dam sobie spokój.

    Po wielu próbach przefiltrowałem ofertę rynkową i ostatecznie zakupiłem
    Druczka 2004, który sprawia wrażenie bardzo stabilnego, rozbudowywalnego,
    potężnego kombajnu dla MSP. Do tego jest w umiarkowanej cenie :o)

    ---
    Pozdrawiam,
    Holmes