  • Data: 2004-08-09 15:08:47
    Temat: Re: Program do prowadzenia DG (MSP)
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0408091635240.-119342715@Athlon.p
    ortezjan.zabrze.pl...
    > On Mon, 9 Aug 2004, Zygmunt Kałuża wrote:
    > [...]
    >
    > A co jest powodem ukrywania jakoby "lepszego" programu ??
    > BTW: nie mam nic wspólnego z żadnym producentem takiego softu.
    > Ale jawna krytyka jednego i zalecanie "bliżej nieznanego" wyrobu
    > wygląda jak "najtańsze kredyty bez poręczycieli" poparte namiarem
    > w postaci telefonu komórkowego...
    >
    > --
    To żadna tajemnica - uważałem tylko aby nie była to reklama. Pytającemu
    podałem szersze dane na priv.
    Aby zaspokoić Waszą ciekawość to używam teraz ALA 2000, EWA 2000, AGA 2000
    firmy STREAM Soft Zielona Góra. Dla mnie dobry.

    A z MOJĄ FIRMĄ miałem kłopoty - i wcale producent mi nie pomógł. Ponadto
    zmieniłem z uwagi na koszty. Zdenerwowało mnie wreszcie ciągłe żądanie
    dopłat co pół roku przez BRIT.

    Z.K.