  • Data: 2006-04-19 20:44:06
    Temat: Re: Próg VAT, a koszty dostawy
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ania" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:e25tgv$3l0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Do wyliczenia limitu VAT sumujesz samą "wartość sprzedaży" tak jak to mówi
    > zapis w ustawie. To że wystawione rachunki zawierają
    > koszt dostarczenia, to nie ma znaczenia dla tej sprawy. Sprzedałeś śrubkę
    > za 10 zł, wysyłka kosztuje 10 zł - rachunek wystawiasz na
    > 20 zł i księgujesz jako przychód równy 20 zł. Więc przychód roczny nie
    > może być podstawą wyliczenia progu wejścia w VAT, ale kwota
    > sprzedaży, którą bierzesz z "ewidencji sprzedaży".

    Witam:) a ja zapytam o "technikę" takiego zapisu.Rozumiem,że w dowodzie
    zapłaty powinno być rozdzielone kwota za towar i koszt przesyłki,prawda?No
    bo jak mam udowodnić,że pobieram za wysyłkę 6 zł,a nie np,8?IHMO jeżli nie
    ma takiego podziału w treści przelewu,to cały przelew powinien byc
    przychodem.Dobrze gadam?
    pozdrawiam ania