  • Data: 2006-04-19 21:48:14
    Temat: Re: Próg VAT, a koszty dostawy
    Od: "Tomek" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO problem w tym, że prawo zwolnienia z VAT przesyłek pocztowych
    > przysługuje wyłącznie Poczcie Polskiej. Mi nie, tobie też nie...
    > Co najwyżej sporne jest refakturowanie usług PP - ale na to AFAIR
    > również interpretacje US były sprzeczne.

    dostawy towarów oraz odpłatnego świadczenia usług

    No OK, ale póki co VATmanem nie jestem, a chcę prawidłowo obliczać wartość sprzedaży
    pod kątem wejścia w VAT. No chyba koszty
    dostawy nie mogą zwiększać wielkości sprzedaży ? No a gdybym wysyłał te śrubki do
    Ameryki ? Koszty dostarczenia miałyby mi
    wyśróbować obrót, bym zaraz był na Vacie ?