  • Data: 2004-12-29 22:21:18
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Dec 2004, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    >+ Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał
    [...]
    >+ > Zgadza sie.
    >+ > Ale nie oddasz, sprzedasz chętnemu.
    >+
    >+ Jest pan pewny? Może dlatego, że nie widział pan jeszcze mojego samochodu
    >+ :)))

    Przypomnę że to jest grupa PODATKOWA.
    Rozpatruje m.in. błędy systemy podatkowego...
    Tak, mogą (niestety) być chętni.
    A jeszcze lepiej na dającego radę przejechać 100 m Żuka :>
    (podpowiedź: WIĘCEJ PALI).
    Tak, głupota. Nie wiem czyja ;)

    [...]
    >+ > W utrzymaniu będzie tańszy od złoma z gwiazdą na masce....
    >+
    >+ Dlatego, że ten samochód potrzebuje już teraz kapitalnego remontu

    Widzisz... jak dla kogo. Prawdą jest że musi przejść okresowy
    przegląd... ;)

    [...]
    >+ Dalej chce pan polemizować?

    Podałeś mu ZŁE argumenty - przynajmniej w zakresie temtyki grupy.
    FYI: nie, nie mam "firmowego" samochodu. Komentarze nt. zapodanej
    tematyki można jednak bez problemy znaleźć googlem... i (niestety
    dla reszty podaników ;>) są słuszne.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)