  • Data: 2004-12-30 10:26:22
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:cquf80$sda$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Na usenecie się nie panuje.

    nie jest to zabronione.

    > Fajne i zdrowe nie kosztują 2000 tylko 200 000.
    > Za 2000 są złomy.

    I o to chodzi, bo dokładają ciągle podatków i śrubują niezdrowo ceny w górę.

    > Zależy dla kogo.
    > Czym gorzej dla sprowadzaczy złomów, tym lepiej dla zaopatrujących się w
    > Polsce.

    Komunistyczny rząd PZPR, ani SLD nie robił lepiej dla zaopatrujących się w
    Polsce. Ja sobie nie przypominam. Te wszystkie akcyzy, podatki sprzeczne z
    przepisami Unii to utrudnianie ludziom życia i nabijanie własnych kieszeni
    pieniędzmi ściąganymi z najbiedniejszych, aby potem je rozkraść lub wywieźć
    z Polski jak Bagsik i inni.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.