  • Data: 2004-12-30 11:26:24
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > > Na usenecie się nie panuje.
    >
    > nie jest to zabronione.

    Ale jest równie stosowne jak per "Ty" do nieznanych osób na konferencji
    biznesowej....

    > Kupi go pan, kiedy za koszt remontu będzie pan mógł kupić fajne,

    > I o to chodzi, bo dokładają ciągle podatków i śrubują niezdrowo ceny w
    górę.

    Co zrobić.
    Wszystko idzie w górę, a od obłożenia złomów podatkiem lub nieobłożenia te
    fajne auta za 200 000 nie stanieją....

    > Komunistyczny rząd PZPR, ani SLD nie robił lepiej dla zaopatrujących się w
    > Polsce.

    Jasne, jeśłi wartość mojego auta kupionego w Polsce spadnie o np. 50% w
    wyniku konkurencji tanich złomów z zachodu to na pewno wtedy będę miał
    lepiej.....

    > Ja sobie nie przypominam. Te wszystkie akcyzy, podatki sprzeczne z
    > przepisami Unii to utrudnianie ludziom życia

    Niektórym ludziom.