  • Data: 2007-02-19 12:45:22
    Temat: Re: Prawidlowa faktura?
    Od: h...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lut, 13:33, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Ja wiem o co Ci chodziło :) Ot takie dywagacje w temacie tylko...

    > Jest, ale nie tak ja myślisz[1]. Skorzystałeś z zapisu:
    >
    > 3. Sprzedawca może określić w fakturze również kwoty podatku dotyczące
    > wartości sprzedaży poszczególnych towarów i usług wykazanych w tej fakturze;
    > w tym przypadku łączna kwota podatku może być ustalona w wyniku podsumowania
    > jednostkowych kwot podatku.
    >
    > [1] czyli do sumy pozycji netto dodałeś sumę pozycji podatku -- czysto
    > techniczna różnica ;-)
    >
    > Choć tak jak pisałem, ten grosz mógłby u klienta zostać ;-)

    No wlasnie, czyli jest dobrze :)

    Wielkie dzieki za pomoc, czy moglbys mi jeszcze podac pelna
    nazwe podstawy prawnej do tego? Jestem laikiem jesli chodzi o
    ksiegowosc, ale w moim biurze rachunkowym każą inaczej robić
    obliczenia na fakturach, tak żeby (w przypadku vat 22%) suma
    netto * 1.22 = brutto, przy czym kiepsko widzę taką opcję przy
    moich zaokrągleniach i cenach "brutto" podawanych klientom.

    Chciałbym móc powiedzieć do jakiego rozporządzenia księgowa
    ma zajrzeć zanim zmienie biuro rachunkowe ;-)

    Dzięki jeszcze raz,

    --
    Pozdrawiam,
    H.