  • Data: 2007-02-19 12:15:26
    Temat: Re: Prawidlowa faktura?
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-02-2007 o 13:05:58 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Żadna kontrola, ani biegłych audytorów, czy jak oni tam sie zwą, ani z US
    > nie chciała nic od faktur w formacie:
    >
    > Faktura VAT nr
    > Oryginał/Kopia (skreślić odpowiednio)
    >
    > Nabywca Sprzedawca
    >
    > Data i miejsce sprzedaży Data wystawienia
    > Forma płatności: przelew
    > Lp. Nazwa usługi Wartość w PLN
    > 1. Realizacja Umowy nr CCCC,CC
    > Wartość usług bez podatku WWWW,WW
    > Podatek od towarów i usług - 22% VVVV,VV
    > Wartość usług z podatkiem BBBB,BB
    >
    > Ogółem do zapłaty: BBBBB,BB PLN
    > Słownie: słownie złotych groszy KK/100

> [...]

    U mnie tak samo, mam 3 takie faktury na spore jak dla mnie kwoty,
    zwróciliu VAT bez mrugnięcia, jakby to był chleb powszedni.
    Dla takich jednopozycyjnych faktur, jakby próbowali się dowalić,
    to by się ośmieszyli bo wszytskie potrzebne dane są zawarte,
    a że skompensowane w jednej pozycji to co im do tego.

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne