eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodwóny podatek belki czyli kupno-sprzedaż-kupno-sprzedaż (fundusze Inwestycyjne) › Re: Podwóny podatek belki czyli kupno-sprzeda?-kupno-sprzeda? (fundusze Inwestycyjne)
  • Data: 2007-06-27 07:53:12
    Temat: Re: Podwóny podatek belki czyli kupno-sprzeda?-kupno-sprzeda? (fundusze Inwestycyjne)
    Od: "Leechu" <leechu@usun_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:f5t136$f09$1@news.onet.pl...

    > A gdzie to PYTANIE?

    No właściwie nie zadałem konkretnie pytania. :) W takim razie:
    Czy nie popełniłem błędu (na przykładzie który opisywałem.) zakładając że
    "podwójne obelkowanie" jest minimalnie gorsze niż " obelkowanie pojedyńcze"
    i po jednej bądź drugiej operacji ilość pieniędzy pozostająca w naszym
    portwelu jest niemal identyczna, wyszła mi różnica rzędu ~0,3%-0,5%

    W skrócie:
    1. kupuje>sprzedaję>płacę belkę>kupuje za to co mi pozostało z tej
    tranzakcji>sprzedaję>płacę belkę
    2. kupuję>sprzedaję>płacę belkę
    Przy założeniu że sytuacja 1. i 2. trwa tyle samo np jeden rok.

    lechu