  • Data: 2009-03-05 11:36:59
    Temat: Re: Podatek VAT na Allegro
    Od: "Jerzyn" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:goo7fe$a1h$1@news.onet.pl...
    > Jerzyn pisze:
    >
    > A wiesz, że jak kupujesz bułkę w sklepie, to też płacisz VAT?
    Czemu glupa palisz, kupujac jakis towar wysylam tez pieniadze za wysylke i
    placac za towar to zlecam wysylke przysylajac pieniadze za oplate w taryfie
    pocztowej i ten ktos jeszcze mnie obciaza dodatkowo podatkiem VAT, co do
    ktorego mam watpliwosci czy nie stanowia dodatkowego zarobku dla
    sprzedajacego.To wszystko dlatego ze za wysylke zwyklej koperty licza sabie
    w porywach do 15zl .
    jerzy