  • Data: 2002-12-23 10:02:05
    Temat: Re: Pit5 i ryczałt
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Acha. Rozumiem że w Urzędzie Miasta masz od paru lat zaległości
    > bo podatku od nieruchomości nie płacisz ? ;)
    Robi to administrator budynku (bloku).

    > W sprawę "większych remontów" nie wnikam, ale dziwne że nigdy
    > dach ci nie cieknie :)
    Jasne, że czasem cieknie, ale to nie mój problem tylko spółdzielni.
    W ramach opłat jest też składka na fundusz remontowy.

    > No... Podatek płaci się od dochodu *należnego*.
    > Ewentualne 'cofnięcie' dochodu należnego ma miejsce tylko w razie
    > wykazania że dłużnik nie zapłacił *i nie zapłaci*. Najlepiej na
    > podstawie wyroku pt. "bankructwo" (upadłość), inaczej US raczej
    > nie przekonasz :[
    No to teraz pewnie będę musiał składać korekty zeznań za dwa lata w tył
    i płacić odsetki :-(((
    Chyba sobie odpuszczę, przynajmniej na razie.

    > Jak wyżej: czy wziąłeś czy nie to naszego szanownego Skarbu nie
    > obchodzi: *należy ci się* to od tej należności skarbowi też się należy.
    Naprawdę jestem mocno zdziwiony tym tokiem rozumowania. Aż sprawdzę w
    US, tyle że nie w moim, bo tam się to zaraz rozniesie, jeśli nie mam racji

    > Nie tylko twój problem :(
    No ale takie podejście z pewnością nie jest sprawiedliwe i nie powinno
    mieć miejsca. Jak to możliwe, żeby było zgodne z konstytucją?

    chester