  • Data: 2002-12-27 18:21:01
    Temat: Re: Pit5 i ryczałt
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Według mnie to nie powinno się płacić od dochodu (lub przychodu, nie to
    > jest istotne) którego fizycznie nie ma. Jesli mam rację, to podatnik sam
    > jest sobie winien jak ma zaległości. Jeśli nie, to chyba się potnę...
    no cóż idę po żyletki, bo...

    > Jak jest naprawdę to pewnie się dowiem w US niedługo. Ale wezmę pismo od
    > naczelnika, bo bez podkładki nie będę ryzykował.
    ...byłem dziś w US (w moim małomiasteczkowym, ale chyba prawdę
    powiedzieli) i dowiedziałem się że liczy się umowa, a nie faktyczny
    przychód/dochód.
    Płacić trzeba 8.5% co miesiąc niezależnie od tego, czy lokator płaci czy
    nie. Jedynym chyba wyjściem jest rozwiązanie umowy, czego z oczywistych
    względów robić nie zamierzam.

    chester