  • Data: 2013-08-24 07:18:36
    Temat: Re: Pit a nieudokmentowane dochody
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Weźże i się zastanów.
    > Dołączę do chóru, a co ;)
    >
    > 1. wykonał pracę
    > 2. dostał zapłatę
    >
    > I powiadasz, że NIE BYŁO UMOWY?

    No to oświećcie mnie (proszę), Gotfrydzie, co (minimum) musi zaistnieć,
    aby została zawarta umowa. Bo samo wykonanie pracy oraz otrzymanie
    pieniędzy (nawet od tej samej osoby) nie musi być ze sobą powiązane.

    Czy musi zaistnieć wyartykułowanie słowne np "ja, zleceniodawca
    niniejszym płacę tobie, wykonawco, za wykonanią pracę"? ("posprzątałeś,
    to masz za to piątkę" - byłoby praktycznie zawarciem umowy w formie ustnej)

    Jeśli zmywacz szyb wyciąga tylko łapę, a Ty mu dajesz dwójkę - to który
    akt, który fakt stanowi o zawarciu umowy? A jeśli to zwykły żebrak i nie
    umył szyby, a tylko "życzył Ci miłego dnia"?

    (Niechże to ktoś wyraźnie, z uzasadnieniem napisze)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.