  • Data: 2013-08-24 13:22:27
    Temat: Re: Pit a nieudokmentowane dochody
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Aug 2013, sqlwiel wrote:

    > Cuszszsz... wycofuję się zatem z opinii, że nie było umowy.
    > "Prawo" mamy do dupy.

    Wcale nie.

    > (Prawnicy potrafią zadać kłam nie tylko rozumowi, rozsądkowi, tradycji, ale
    > nawet etymologii...)

    To ja tradycyjnie: najpierw czep się samochodu ;) (tak, wiem,
    niezwykle demokratyczne słowo, pasuje za to do Twoich wymagań
    odnośnie rozumu, rozsądku, tradycji i etymologii - przy tworzeniu
    tego słowa wszystkich razem wziętych i każdego z osobna, szkoda
    że na -100% [minus jeden jak kto woli] :D)

    A potem wyjaśnij nam, skąd w Twoich poprzednich postach było zawarte
    przekonanie, że u*MOWA* na być na piśmie ;>

    Skoro już dopuszczamy taką możliwość, że "umowa" to jest coś innego
    niż zostało wyrażone MOWĄ, to spytam po dobroci - skąd Twoje przekonanie,
    że napisanie tekstu ma być jakąś preferowaną postacią?

    No to i nie jest.

    Definicja umowy to "zgodne oświadczenie stron".
    Z rzadka sam brak sprzeciwu może uchodzić za "oświadczenie".
    Patrz post o sporze z niemieckim pracodawcą.

    pzdr, Gotfryd