eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPierwszy samodzielny PIT w życiu - jaki i czy mogę odliczyć? › Re: Pierwszy samodzielny PIT w życiu - jaki i czy mogę odliczyć?
  • Data: 2009-04-06 15:16:41
    Temat: Re: Pierwszy samodzielny PIT w życiu - jaki i czy mogę odliczyć?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ozy88 wrote:
    > Witam!

    www.pity.pl
    ściągasz programin, wybierasz pit-37.
    Z co gdzie przepisać nie powinieneś miec problemu.
    Wierszyk "dochody z umów zleceń" znajdziesz na drugiej stronie pita.
    Kwoty z obu pit-11 sumujesz.
    W zasadzie masz do wypełnienia 5 liczb
    Przychód, koszty, zaliczka, (jeden wierszyk na drugiej stronie)
    ubezpieczenie społeczne (na drugiej stronie),
    ubezpieczenie zdrowotne (na nastepnej zdaje sie).
    Reszta policzy się samo.

    Jak wyjdzie do zwrotu, a wyjdzie, dostaniesz go pocztą pomniejszone o
    koszty poczty.
    Jak chcesz na konto, to o ile przy składaniu NIP-3 konta nie wpisałeś,
    to możesz wypełnić jeszcze raz NIP-3, zaznaczając, że to zgłoszenie
    aktualizacyjne i dopisa numer konta.
    Jak znam US to i tak przyjdzie pocztą.
    Jakies pytania jeszcze?