  • Data: 2006-02-28 11:48:37
    Temat: Re: PKWIU
    Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli na fakturze będą towary z VATem innym niż 22% i bez PKWiU, to
    > pani z US nie będzie miała problemu...
    > --
    > Samotnik
    > http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

    Czy masz na myśli, że potraktuje takie materiały jako te co do których zwrot
    nie dotyczy bo nie będzie mogła ich zidentyfikować?
    Powtarzam tylko pytanie czyim obowiązkiem było (jest bo nadal jest to
    aktualne) wpisanie na fakturze PKWIU a może takiego obowiązku nie było?
    Odnośnie odpowiedzi "taxera", jak mam to mam rozumieć?
    Pozdrawiam!
    Lewjulian