  • Data: 2009-04-20 21:58:27
    Temat: Re: PIT36L - pytania
    Od: Zbigniew Braniecki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >   Nie, to NIE JEST żart. Objaśniam że sam tak zaczynałem.

    To jest tylko straszne :)

    >   Um... niedawno były malownicze porównania z pytaniem kata o to jak
    > głowę położyć czy jakoś tak :)

    Ale kat powiedzial cobym nie kladl, myslalem, ze moge zaufac

    >   Z pustym bym nie kombinował.
    >   Mam takie pytanie pomocnicze w roli ciekawostki: a pełnomocnik
    > podatkowy odbierze w Twoim imieniu korespondencję z US? ;)
    >   Bo "pusta" deklaracja niemal na pewno wzbudzi zainteresowanie :D
    > (stąd moja uwaga).

    Hmmm, a na jaki adres oni ta korespondencje wysla? Bo ja im zadnego
    nie podawalem :)
    Ale rozumiem, wysle poprawny.

    Pomyslalem, ze sprobuje zasiegnac rady "zdalnie" w tym tygodniu a jak
    sie nie uda to wysle z tamtad PITy poczta.

    >   A pełnomocnik tak czy siak ma być jak wyjazd jest na dłużej.
    >   Art.145 - 147 tu:http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ordynacja-podat
    kowa-1_2_129.html

    Wracam 17 maja i wtedy to juz na bank przeswietle wszystko.

    Dzieki wielkie za pomoc z tym! Zlozonosc tego przytlacza :(

    pozdr.
    zibi